vart har de tagit vägen ?!

nyss hemkommen från en kväll med brudarna.
konversation i bilen:

brud (har berättat ett skämt om gällivarehäng): vi åkte förbi gällivare, därför kom jag att tänka på det.
magda: men vadå, ligger det här ?

jag kan lugnt konstatera att mina hjärnceller är putsväck.
hon fick även förklara ett bra tag innan jag förstod att jag inte hade varit där.
lite synd, för jag var smart tidigare i veckan.
och detta var bara en av alla de osmarta saker jag sa..

nu fortsätter jag kvällen med sex on the beach.

image622

mm grattis, nära och bra



Kommentarer
Postat av: emelie

haha vi får ladda upp en varsin bild vid studenten då och se vem som blev mest nigga;)

2008-05-03 @ 11:23:58
URL: http://emmylee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0