matte är efterblivet

sitter här på en extralektion av matte.
det suger hårt.

dessutom ska jag stanna kvar på projektarbetet i eftermiddag och sen springer jag in på jobbet och bråkar om min lön.
när jag kommer hem ska jag nog sova en stund, sen duscha och iväg igen.

fy sjutton vad trött jag är !
väntade på den första bussen imorse och ville mest lägga mig ner på marken och ta en powernap.
på tåget somnade jag och sen hade jag lust att lägga mig på en bänk på tågstationen och sova vidare.
när jag väntade på bussen i stan ville jag luta mig mot soptunnan och stänga ögonen.
sen kommer bussen och bromsarna gnisslar som en hel visselpips-armé, samtidigt som man hör den där förbaskade klockan i rådhuset plinga.

bättre onsdagar har man ju haft.


image635

såhär glad blir jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0